Дистанційне навчання ( Інформація для учнів)

10 ЗОЛОТИХ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ В ІНТЕРНЕТІ ДЛЯ ДІТЕЙ.
1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.
2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.
3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.
4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.
5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.
6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.
7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.
8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.
9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.
10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.
КОРИСНІ ЗВИЧКИ УЧНЯМ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ ТА САМОНАВЧАННЯ
Щоб бути успішним у навчанні та самонавчанні , підготуйте себе до цього , формуючи такі звички:
- Відповідайте за себе. Відповідальність – це усвідомлення того, що для досягнення успіху ви самі маєте визначити свої пріоритети , розподілити час і ресурси.
- Сконцентруйтеся на своїх цінностях і принципах . Не дозволяйте друзям і знайомим вказувати , що для вас важливо.
- Поставте першочергові речі першими. Не дозволяйте іншим відвертати увагу від поставленої мети. Визначте час і місце своєї найбільшої продуктивності. Розташуйте пріоритети відповідно до ступеня складності матеріалу.
- Показуйте себе з кращого боку.
- Спочатку зрозумійте інших , а потім намагайтеся , щоб зрозуміли вас.
- Шукайте найкраще для розв’язання проблеми.
- Будьте вимогливими до себе.
ВЧИМОСЯ СПОНУКАТИ СЕБЕ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Проаналізуйте , чи завжди ви це робите:
1.Аналізуєте свої слабкі та сильні сторони.
2.Визначаєте свої потреби, інтереси, мету, мотиви.
3.Знаєте , як долати свої недоліки, або ознайомилися з інформацією, як це робили видатні люди.
4.Відчуваєте в собі силу здійснити процес самовдосконалення, саморозвитку, самоосвіти.
5.Знаєте, як здобувати інформацію з різноманітних джерел, володієте певними навичками.
6.Самостійно організуєте свою діяльність.
7.Опрацьовуєте матеріал осмислено, знаходите можливості його у своєму житті.
Ви все це вмієте робити і робите? Є позитивні результати такої роботи? Чудово! Успіх іде за вами.
22.04.2021р. АУДІОКАЗКИ ДЛЯ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ
https://kazky.suspilne.media/1
21.04.2021 р.
ДЛЯ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ "БЕЗПЕЧНА ПОВЕДІНКА З НЕЗНАЙОМЦЯМИ"
20.04.2021 р.
ЯК ВИБРАТИ ПРОФЕСІЮ ЗА ТЕМПЕРАМЕНТОМ (ДЛЯ УЧНІВ 9,11 КЛАСІВ)
https://drive.google.com/file/d/1tP_DxQIMkYgyPDOnmjGwLAxJmwUru7mN/view
16.04.2021р.
15.04.2021р.
5 МУЛЬТФІЛЬМІВ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ПРО ДРУЖБУ
https://osvitanova.com.ua/posts/2177-5-multfilmiv-dlia-shkoliariv-pro-druzhbu
14.04.2021р.
7 МУЛЬТФІЛЬМІВ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ПРО ІНТЕРНЕТ - ЗАЛЕЖНІСТЬ
https://naurok.com.ua/post/7-multfilmiv-dlya-shkolyariv-pro-internet-zalezhnist?fbclid=IwAR0v5IX5kMfHqD_3BlmKLnmFd7Lc4lcJtjdk4krGLBvWeGvz9YNw6GlV9tY
12.04.2021 р.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ. УМОВИ УСПІШНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО УРОКІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
Ознайомся з умовами успішного навчання, які доцільно приймати до уваги також і тепер, під час підготовки до уроків у період дистанційного навчання.
Спочатку підготуйте місце для занять.
Приберіть зі столу зайві речі, зруч­но розташуйте необхідні підруч­ники, посібники, зошити, папір, олівці. Можна ввести в інтер’єр кімнати жов­тий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Для цього буває достатньо якоїсь картин­ки в цих тонах.
Найважче почати.
Лінь не дає зробити перший крок. Іноді завдання займає всього 15 хвилин, але ти знаходиш купу відмовок, щоб його не починати. Зрозумій, поки ти відтягуватимеш час початку роботи, ти посилаєш в мозок негативні емоції. В результаті, крім втрати часу, отримуєш поганий настрій, а завдання все одно доведеться виконувати.
Правильно постав задачу.
Не думай, як змусити себе вчитися, а думай, як почати добре вчитися. Не примушуй себе, а плануй. Постав мету отримати в семестрі по певному предмету на бал більше, ніж зараз.
Складіть план занять.
Плануючи кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні вивчатимете. Не взагалі: «трохи позаймаюся», а які саме предмети і теми.
Почніть зі складнішого.
Почніть з того завдання (вправи), яке (яку) знаєте найгірше. Але якщо вам важко «розгойдатися», можна почати з того ма­теріалу, який найбільш цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдете до робочого ритму і справа піде.
Чергуйте заняття і відпочинок.
Скажімо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин — пе­рерви. Можна у цей час помити посуд, полити квіти, зробити зарядку, прийняти душ. Не треба прагнути до того, аби прочитати і запам’ятати напам’ять увесь підручник. Корисно структурувати матеріал, складати плани, схеми, причому бажано їх записува­ти. Плани корисні і тому, що за ними легко повторити якийсь матеріал.
Як запам’ятовувати матеріал.
Психологи встановили, що наша оперативна пам’ять при одночасному сприйнятті здатна утри­мати і потім відтворити в середньому лише сім об’єктів. Тому матеріал краще розби­ти на смислові шматки, бажано, аби їх було не більше семи. Смислові шматки матеріалу необхідно укрупнювати й уза­гальнювати, виражати головну думку од­нією фразою. Не слід квапитися, за будь-яку ціну запам’ятовувати складний текст, не ро­зібравшись у його внутрішніх зв’язках, не зрозумівши міркувань автора. Серед другорядного потрібно виявити найголов­ніше.
Як повторювати?
Перекажіть текст своїми словами і ви легше його запам’ятаєте, аніж просто прочитавши багато разів, — адже це активна розумова праця. Загалом, будь-яка аналітична робота з текстом дозволяє краще його запам’ятати. Це може бути пе­рекомпонування матеріалу, знаходження парадоксальних формулювань для нього, залучення контрастного фону або матеріалу тощо.
Конспектування.
Перетвори нудне в творче! Наприклад, скористайся методом асоціативних карт. Це стосується ведення конспекту: записуй урок або параграф не суцільним текстом, а використовуй кольорові ручки, маркери, цитати, таблиці, схеми і замальовки. Тим самим ти перетвориш нудну урок в захоплююче заняття, легше запам’ятаєш інформацію і розвинеш своє креативне мислення.
Не дозволяйте відвертати вашу увагу
під час занять ні товаришеві, ні сонячному зайчикові, ні телевізору, ні телефону тощо. Інакше можете пропустити, втратити щось важливе, через що навчальний матеріал одразу стане нудним і незрозумілим. Мислення — це активний творчий процес, що вимагає від людини напруження, уміння зосередитися на важливому, «розчинитися» у предметі думки.
Ще можете переглянути відео "Як навчатися в 3 рази ефективніше", в якому надаються поради щодо підвищення ефективності самостійного навчання, за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=VK7T6gm-S6w
09.04 2021 р.
ДЛЯ УЧНІВ 9-11 КЛАСІВ " ЯК ВИБРАТИ ПРОФЕСІЮ"
https://www.youtube.com/watch?v=8_FjXw4bYPo
08.04.2021р.
ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ - "ПРО КІБЕРБУЛІНГ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ"
https://www.unicef.org/ukraine/about-cyberbullying-for-teenagers
07.04.2021р. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ " СКАЖИ ШКІДЛИВИМ ЗВИЧКАМ -НІ!"
https://drive.google.com/file/d/1T4avDovZg8J5mhvckOoQ7cx-E7LcE7uY/view?usp=sharing
ВІДЕО ПРО ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
ЗАНЯТТЯ ДЛЯ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ " СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я. ЧИННИКИ ЗДОРОВ’Я"
https://drive.google.com/file/d/1kXxzx6S5lcQwUDGhgKUlexkC7rUoTbiI/view?usp=sharing
ДЛЯ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ мультфільм "У здоровому тілі-здоровий дух"
КАЗКА ПРО ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
https://www.youtube.com/watch?v=QEPvIO4YhDc
ТЕХНІКА "МРІЯ" (5 клас)
Давним-давно, коли люди щиро вірили в чудеса, а маленьким діткам розповідали цікаві історії про фей і ельфів. І заповітним бажанням кожної дитини було побувати в Тридев'ятому царстві. У маленькому містечку Італії жила дівчинка, і звали її Софі. Це ім'я їй дала мама, яка всім серцем вірила в чари. Чому Софі? Запитайте ви ... З італійського, це ім'я означає - «мрія». І хоча Софі володіла таким чудовим ім'ям, і народилася в такий чарівний час - мріяти вона зовсім не вміла. Вона не вірила казкам, історіям про добрих чарівників, і, вже тим більше їй було абсолютно не властиво витати в хмарах. Вона жила тихо і спокійно, дивовижним поглядом оглядаючи людей, «цих дивних людей, які тільки і знають, що розчинятися в своїх мріях». Але ось, в один прекрасний день, гуляючи по давно знайомим і повсякденним вуличках, у вітрині сувенірної лавки дівчинка побачила прекрасну амфору. Амфора була вкрита дорогоцінним камінням, і коли на неї потрапляло сонячне світло – вона переливалась дивовижними кольорами. Настільки це було гарне видовище, що люди проходячи повз, називали це - північним сяйвом. Софі була зачарована цією вазою, але володіючи холодним розумом - пройшла повз, навіть не поцікавившись, скільки ж коштує це творіння. Дівчинка вирішила, що ніяких її зусиль не вистачить, щоб придбати цей скарб. Йшов час, змінювалися магазинчики і вивіски, на давно знайомих вуличках, тільки амфора в вітрині сувенірної лавки залишалася незмінною. І кожен раз, проходячи повз, дівчина задавалася питанням: «Чому ж її ніхто не купить? Напевно, вона занадто дорога ... » Софі ходила повз майже кожен день, і не знала, що амфора ця була безцінна. Вона коштувала цілу мрію, яку так і не змогла дозволити собі дівчина. «Мрії гідні лише сміливі ...», - любила говорити добра чарівниця, яка створила цю амфору. Элиз Матухно 2019 А яка Твоя Мрія?
Отже, Техніка «Моя Мрія» Необхідні матеріали: аркуш А4, кольорові олівці, фарби Крок перший
Під час виконання вправи, можна включити улюблену мелодію чи заспокійливу музику (на ваш вибір) Подумайте, про що ви мрієте Сьогодні, що для вас є важливим отримати, здобути, розвинути тощо. Подумайте з якими кольорами асоціюється ваші Мрія Крок другий
- малюємо свою Мрію - даємо назву вашому малюнку пишемо міні-твір (10-12 речень) про вашу мрію чи просто роздуми Крок третій
- киньте фото вашого малюнка у вайбер 0678934009 Впевнена, що робота Вам буде до душі.
ПОРАДИ ДЛЯ УЧНІВ 11 КЛАСУ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ТА ПРОХОДЖЕНННЯ ЗНО https://drive.google.com/file/d/1hpRh7_lYmqJqOz45py-qIx1ek01mcI8l/view?usp=sharing
ІГРИ І ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ
https://drive.google.com/file/d/1dVd_bYS0FLaMUOQaVC8uNMmBrp_u1zF4/view?usp=sharing
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ: "ЦІННІСТЬ ЖИТТЯ"
https://drive.google.com/file/d/1B51vz3-7YnPhE03UXN20tIJKy0Oc9bHB/view?usp=sharing
ДЛЯ УЧНІВ 9-11 КЛАСІВ
Сім кроків до прийняття рішення. (ДЛЯ УЧНІВ 9,11 КЛАСІВ)
Обираючи професію ви повинні пам’ятати про те, що вибір ваш ні в якому разі не може бути хаотичним, правильному вибору передує напружена аналітична робота, яку я раджу вам розпочати зі складання своєрідного плану, з семи кроків на шляху до успіху. Ось вони: Крок перший: складіть список професій, котрі вам подобаються, цікаві, за якими ви хотіли б працювати, котрі вам підходять. Крок другий: складіть перелік вимог до професії, яку ви обираєте: професія, яку ви обираєте і майбутній рід занять ; професія, яку ви обираєте і життєві цінності ; професія, яку ви обираєте і життєві цілі ; професія, яку ви обираєте і ваші сьогоднішні проблеми ; професія, яку ви обираєте і реальне працевлаштування за спеціальністю ; бажаний рівень професійної підготовки ; професія, яку ви обираєте і ваші нахили та здібності ; бажаний зміст, характер і умови роботи. Крок третій: визначте, наскільки всі перераховані вимоги значимі – можливо, менш важливі вимоги, котрі за великим рахунком, можна і не враховувати. Крок четвертий: оцініть свою відповідність вимогам кожної з підходящих професій: проаналізуйте, чи розвинені у вас професійні якості, чи відповідають ваші інтелектуальні здібності, психологічні особливості, стан здоров’я вимогам професії. Крок п’ятий: проаналізуйте, яка професія із всього переліку більше ніж інші підходить вам по всім пунктам. Крок шостий: щоб впевнитися в правильності ваших роздумів, обсудіть своє рішення з батьками, друзями, вчителями, психологом, профконсультантом. Крок сьомий: визначте основні практичні кроки до успіху: в якому навчальному закладі ви зможете отримати професійну освіту, як розвивати в собі професійно важливі якості, як можна отримати практичний досвід роботи з даної спеціальності, як підвищити свою конкурентноздатність на ринку праці. Початкова логіка при виборі професії. I. ”Хочу” – намагання особистості, тобто твої інтереси, нахили, мотиви, плани, професійні наміри. Це те заняття, яке ти робиш з інтересом, з бажанням, за власною ініціативою (як у школі, так і в позаурочний час). Якщо вибрана справа подобається, то ти охоче будеш працювати, підвищувати свою кваліфікацію, користуватися авторитетом, і в результаті, більше зароблятимеш. II. ”Можу” – можливості особистості, тобто твій стан здоров’я, наявний досвід (знання, вміння. навички), психофізіологічні якості, здібності до різних видів діяльності. Наприклад, в якихось справах ти більш успішний, довго можеш займатися цією справою не втомлюючись, а в інших, навпаки, швидко починаєш нервувати, сердитись, у тебе нічого не виходить. III. “Треба” – потреби суспільства, тобто твої уявлення про обов’язок, моральні установки, ціннісні орієнтації, знання світу професій і про перспективні спеціальності, які користуються попитом на ринку праці, і вірогідність працевлаштування за обраною професією. Слід врахувати, що отримання статусу безробітного – невиграшний початок трудової кар’єри. Тому вибираючи професію потрібно узгодити свій вибір з потребами суспільства в кадрах, кон’юнктурою ринку праці. “М О Ж У “ - ДОСТУПНА І ПОСИЛЬНА “ХОЧУ” ЦІКАВА І ПРИВАБЛИВА РОБОТА “ТРЕБА” - МАЄ ПОПИТ НА РИНКУ ПРАЦІ Але кінцевий оптимальний вибір своєї професії можна зробити тільки тоді, коли ти проаналізуєш всі компоненти формули вибору професії і співставиш їх між собою та з вимогами професії до людини і вони співпадуть між собою хоча би частково Крок 1 Подумай, що тебе цікавить у житті, до чого ти прагнеш, чим тобі подобається займатися, що б ти хотів робити, які професії тобі подобаються, які умови праці тебе приваблюють, що ти хотів би отримувати від своєї майбутньої професії?. Давши відповідь на ці питання ти зробиш перший крок до правильного, свідомого вибору професії. Крок 2 Якщо ти не можеш визначити професії, які тобі подобаються, тоді уважно вивчи класифікацію професій за предметом, метою, знаряддями і умовами праці і щоб звузити поле пошуку “своєї” професії, зупинись на одному з п’яти типів і трьох класів професій і запиши формули “своїх” професій Звернись до спеціаліста з профорієнтації (профконсультанта чи профорієнтолога служби зайнятості) за розшифровкою твоїх формул і запиши назви професій, які зашифровані в них та ознайомся з ними Крок 3 Визнач свій професійний тип та відповідне професійне середовище, яке тобі підходить найкраще, та узгодь його з професіями, які ти визначив для себе в попередньому кроці. Крок 4 Вивчи свої професійні інтереси і нахили, мотиви вибору професії скориставшись методиками і співстав їх з професіями, які тобою були визначені в попередніх кроках. Якщо там були професії, які не співпали з твоїми інтересами і нахилами, то викресли їх зі свого списку, залишивши тільки ті, які потрібно поглиблено вивчити. Крок 5 Вивчи детально описи відібраних професій; поговори, по можливості, з представниками цих професій та з’ясуй, в чому зміст їхньої праці, чим вони їм подобаються. Познайомся з характером і умовами їх праці, поцікався, де вони отримували цю професію і які реальні можливості працевлаштування за ними. Спробуй, по можливості, випробувати себе в цих професіях, хоча би в змодельованих професійних ситуаціях. Крок 6 Склади перелік вимог, які висувають визначені тобою професії до людини, до її психофізіологічних і фізичних якостей та запиши їх. Визнач, наскільки всі записані тобою вимоги важливі – можливо є менш важливі вимоги, які, за великим рахунком, можна і не враховувати. Крок 7 Вивчи самого себе якомога глибше, тобто визнач свої задатки, здібності, темперамент, риси характеру, вольові якості , трудові навички (за результатами вивчення шкільних предметів та занять у гуртках, секціях, спецшколах тощо); визнач свій фізичний розвиток і стан здоров’я (звернись до лікарів). Крок 8 Дізнайся в міському (районному) та обласному центах зайнятості про професії та спеціальності, які потрібні на ринку праці сьогодні та реальне працевлаштування за спеціальностями, які ти визначив для себе та визнач бажаний рівень професійної підготовки за ними Крок 9 Оціни свою відповідність вимогам кожної з професій, які ти визначив і проаналізував: чи розвинені у тебе професійні якості, чи відповідають твої здібності, психологічні особливості, стан здоров’я вимогам професій, які ти хотів би обрати. Визнач, яка професія із всього списку найбільше тобі підходить за всіма пунктами вимог. Якщо вони, в основному, співпадають, або є можливість їх подальшого розвитку, тоді ти на правильному шляху. Якщо вони частково не співпадають, тоді з’ясуй, у чому причина та розроби план самовиховання і саморозвитку необхідних для цієї професії якостей. Якщо вони, на твій погляд, повністю не співпадають, тоді тобі необхідно порадитись зі спеціалістом-психологом або професійним консультантом. Враховуючи його поради, відкоригуй подальший план своїх дій. Крок 10 Визнач, які труднощі, перешкоди, помилки, протидії тих чи інших людей можуть виникнути при досягненні твоєї професійної мети. Крок 11 Визнач основні практичні кроки до успіху: у якому навчальному закладі ти можеш отримати професійну освіту , як розвивати у собі професійно важливі якості (звернись до профконсультанта, педагогів), як можна отримати практичний досвід роботи за “своєю” спеціальністю (займатись у відповідних гуртках, секціях, МАН тощо), як підвищити свою професійну майстерність та конкурентоспроможність на ринку праці. Крок 12 Перед тим, як прийняти остаточне рішення, не забудь порадитися також з батьками, рідними, друзями, вчителями, психологом, профконсультантом, шкільним лікарем та іншими дорослими, які добре знають тебе. Зробивши остаточний вибір, розроби план самопідготовки до зустрічі з майбутньою професією, включаючи вибір навчального закладу. Не відступай перед труднощами, будь наполегливий у досягненні поставленої мети.
ОСНОВНІ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ В ІНТЕРНЕТІ ( ДЛЯ УЧНІВ)
Поради для учнів
Як надовго запам’ятати навчальний матеріал?
• Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає. • Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори. • Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися. • Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам’ятовується. • Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу. • Після математики – вчи читання, після української мови –інші предмети: память любить різноманітність. Уява покращує пам’ять Або як запам’ятати найбільше • Усе, що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам’ятаю) • Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось. • Легко пригадується тільки те, що уявив. • Не думай словами – думай образами. • Не завчай, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.
" ЯК ВАШ ТЕЛЕФОН ЗМІНЮЄ ВАС"
ДЛЯ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ Інтерактивна вправа «Розвиток уяви» https://learningapps.org/4780185